خانواده ها واکسیناسیون کودکان بر علیه کرونا را جدی بگیرند

به گزارش قم پرس، دکتر وحید حسینی در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه، ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره واکسیناسیون در جامعه گفت: با توجه به اینکه بسیاری از جمعیت هدف نوبت‌های واکسن خود را در سال گذشته دریافت کرده اند، کاهش سطح ایمنی تدریجی می‌تواند با خطر افزایش موارد ابتلاء و بستری در ماه‌های آینده همراه باشد.

او اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، افزایش ایمنی عمومی جامعه در برابر این بیماری با دریافت به موقع واکسن ضروری است.

دکتر حسینی از خانواده‌ها خواست تا علاوه بر تکمیل زنجیره واکسیناسیون کودکان، از هم اکنون آموزش‌های لازم در خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلاء به کووید ۱۹ را به کودکان خود ارائه دهند.

در ادامه این نشست، دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس گفت: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۳ و ۹۹ صدم درصد در نوبت اول، ۸۸ و هشت صدم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و هشت صدم درصد در نوبت سوم و چهار و چهار صدم درصد در نوبت چهارم رسیده است.

بررسی مصوبه‌های گذشته نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی علت‌های جان باختن مبتلایان طی روزهای اخیر دیگر محورهای این نشست بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید