کد خبر: 379300
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
امام جمعه موقت ورامین:

کشورهای غربی و اغتشاشگران دلسوز مردم ایران نیستند

حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان اقامه شده اظها رداشت: دشمنان قسم خورده نظام از هر فرصت برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند و این بار با سوژه قرار دادن فوت یک هموطن که این ضایعه را به خانواده آنان تسلیت عرض می‌کنیم، تلاش دارند امنیت کشور را تحت تأثیر قرار دهند.

وی تأکید کرد: دشمن از مدت‌ها قبل به دنبال فرصتی بود که با ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، مشکلاتی را برای نظام ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: باید آگاه بود دل دشمن برای مرحومه امینی نسوخته، آنان با اصل اسلام و نظام مبنی بر ارزش‌های اسلامی مشکل دارند، کسانی که پرچم کشور را به عنوان نماد اقتدار و عزت مردم به آتش می‌کشند و ۶۰ آمبولانس را سوزانده و تخریب می‌کنند، دوست و دلسوز مردم نیستند.

قدوسی‌نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: حضور بیش از ۲۱ میلیون نفر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، مانور بی‌سابقه جهان اسلام و عالم تشیع بود و علاوه بر حضور بیش از ۳ میلیون نفر در کربلا و بیش از ۴ میلیون نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در استان تهران نشان از میزان تعلق خاطر مردم به اسلام و امام حسین (ع) به عنوان نماد آزادگی و امر به معروف است.

امام جمعه موقت ورامین همچنین از حضور فعال رئیس جمهور در نشست عمومی سازمان ملل به عنوان یکی از افتخارات کشور یاد کرد و افزود: حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل و ملاقات با بسیاری از سران کشورهای جهان، نشان دهنده دیپلماسی فعال کشوردر عرصه بین المللی است، ایران روابط دوجانبه خود را با کشورهای مختلف دارد و قطعا سیاست‌های غرب در منطقه منزوی است.