کد خبر: 379331
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/ امنیت مردم خط قرمز پلیس

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسین اشتری" با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر، با اشاره به وقوع برخی ناامنی و آشوب ها در پی حادثه درگذشت مرحومه "مهسا امینی"، اظهار داشت: همان گونه که مردم عزیز ما استحضار دارند در روزهای اخیر اتفاقی رخ داد که باعث تأثر شد، خدمت خانواده محترم مرحومه "مهسا امینی" عرض تسلیت مجدد دارم.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

وی افزود: از مردم عزیز که صف خود را از افراد شرور و اغتشاشگر جدا کردند و از پلیس حمایت های "خالصانه" و "هوشمندانه "داشتند، قدردانی می کنم.

امنیت مردم خط قرمز پلیس

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ماست، بیان کرد: پلیس اجازه نمی دهد دشمنان قسم خورده این مردم و انقلاب، آرامش مردم عزیزمان را بر هم زنند.

پلیس؛ خادم مردم

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است،خاطر نشان کرد: پلیس حافظ ارزش های والای انقلاب اسلامی، ضامن امنیت و آرامش کشور و خادم مردم است.

پلیس مقتدر، شجاع و هوشمند در برابر افراد آشوبگر

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه خداوند را بابت مدال سربازی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و خادمی مردم شاکرم، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی و خادمان مردم در فرماندهی انتظامی با شهدا و مردم عهد بسته اند که تا آخر کنار آنها باشند؛ پلیس مقتدر، شجاعانه و هوشمندانه تر از گذشته با افراد مخل نظم و امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

قدردانی از نیروهای پلیس و بسیج

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر اینکه پلیس ستون اصلی امنیت عمومی است، مطرح کرد: از همکاران انقلابی، جان بر کف و شجاع، خالصانه تشکر می کنم؛ همچنین از عزیزان بسیجی که همیشه مایه افتخار بوده و هستند و در این ایام نیز از مردم در مقابل اغتشاشگران جانانه دفاع کردند، تشکر می کنم.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.