کد خبر: 379471
۰
۰
نسخه چاپی

قدردانی از فعالیت‌های شهرداری قم در ساعات اولیه پس از اغتشاشات

عضو شورای اسلامی شهر قم آشوب‌های اخیر در شهر قم را مورداشاره قرار داد و گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری قم در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری خسارت‌های وارده اقدام کرده و شرایط را به روال عادی برگردانند که شایسته است از همه آن‌ها قدردانی کنیم.

قدردانی از فعالیت‌های شهرداری قم در ساعات اولیه پس از اغتشاشات

به گزارش قم پرس: حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قم در طول دوران اربعین حسینی علاوه بر خدمات در داخل شهر قم، در شهرهای مرزی نیز فعالیت شاخصی در حوزه فرهنگی و خدماتی از خود به یادگار گذاشتند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، بیان کرد: طی این حوادث متأسفانه تعدادی جان خود را از دست دادند که جای تأسف دارد.

استقامت ادامه داد: اغتشاشگران طی این اتفاقات خسارت‌های زیادی به بانک‌ها، تابلوهای شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، معابر عمومی، فضای سبز و غیره وارد کردند.

وی با انتقاد از مواضع برخی از سلبریتی ها و هنرمندان، گفت: ممکن است برخی از این افراد از سر جهل موضع می‌گیرند، درحالی‌که از عواقب آن خبر ندارند و خسارت‌های سنگینی را به کشور وارد می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری در قم در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری خسارت‌های وارده اقدام کرده و شرایط را به روال عادی برگردانند که شایسته از همه آن‌ها قدردانی کنیم.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر، تأکید کرد: اگر این حضور پرشور نبود این قائله به این راحتی‌ها حل نمی‌شد؛ امروز بهترین کمک به انقلاب اسلامی خدمت به اقشار ضعیف و افرادی است که هیچ پشتیبانی جز خدا ندارند.

استقامت با اشاره به تأخیر زمانی برخی از پروژه‌های عمرانی، بیان داشت: پروژه‌هایی مانند تقاطع نماز، شهربازی معارفی، فاز ۵ عمار یاسر و غیره از زمان‌بندی اولیه عقب است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید