کد خبر: 379472
۰
۰
نسخه چاپی

افزایش سرسام‌آور قیمت تملکات

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: یک‌خانه در محور استاد فقیهی مانده که مالکین آن در خارج از کشور است و دسترسی و اعمال مواد قانونی را دشوار نموده است، شهرداری آماده توافق با کوتاه‌ترین زمان با مالکین این طرح است

 افزایش سرسام‌آور قیمت تملکات

به گزارش قم پرس: متین فر در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به شناسایی لکه‌های مستعد جهت احداث پارکینگ در مناطق مختلف شهری، اظهار داشت: توسعه ظرفیت پارکینگ‌های عمومی موردتوجه و اهتمام شهرداری است.

وی پروژه فاز ۵ عمار یاسر را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: این پروژه از سال ۹۲ تقریباً متوقف بود که با مطالبات مردمی از سال ۹۷ با شتاب زیادی در دستور کار قرارگرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، ابراز کرد: عملکرد و تحقق بودجه‌ای ۸۰ درصدی فاز ۵ عمار یاسر نشان از توجه ویژه شهرداری به این طرح مهم عمرانی بوده است.

وی اضافه کرد: به خاطر توقف در پروژه‌های تملک در سال‌های گذشته هم‌اکنون هزینه‌های تملک در قم بشدت افزایش‌یافته است، اگر پروژه‌های تملک در زمان مشخص خود خریداری می‌شد شاهد عملکرد موفق‌تری بودیم.

متین فر خاطرنشان کرد: شهرداری قم همواره به دلیل مسائل اجتماعی از ظرفیت قانونی مواد ۸ و ۹ استفاده چندانی نکرده ولی از زمانی که پروژه‌ها تا نزدیکی خانه‌های مردم رفته، شهروندان نسبت به توافق با شهرداری و حفظ سرمایه اجتماعی اقبال بیشتری نشان دادند.

وی ادامه داد: یک‌خانه در پروژه استاد فقیهی مانده که مالکین آن در خارج از کشور است و دسترسی و اعمال مواد قانونی را دشوار نموده است، شهرداری آماده توافق با کوتاه‌ترین زمان با مالکین این طرح است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید