کد خبر: 379473
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه پارکینگ دغدغه همیشگی شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: طی چند سال گذشته حداقل 5 هزار میلیارد تومان در حوزه پارکینگ سطحی و طبقاتی به نرخ امروز هزینه شده است.

توسعه پارکینگ دغدغه همیشگی شهرداری قم

به گزارش قم پرس: سید ابوالفضل اسماعیلی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، اظهار داشت: خرید حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به همراه هزینه کرد بالا در وضعیت بودجه‌ای حاکم بر کشور در پروژه‌هایی مانند بلوار جمهوری اسلامی، فاز ۵ عمار یاسر و غیره، قابل‌توجه است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهر قم از گذشته در حوزه توسعه پارکینگ به‌ویژه در هسته مرکزی شهر دچار مشکل بوده و از ابتدا توجه لازم به این امر انجام نگرفته است.

وی اضافه کرد: طی چند سال گذشته حداقل ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه پارکینگ سطحی و طبقاتی به نرخ امروز هزینه شده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه توسعه پارکینگ جزء دغدغه‌های مدیریت شهری است، یادآور شد: هزینه کسر و احداث پارکینگ تناسبی باهم ندارد و احداث هر سلول پارکینگ معادل دریافت چندین هزینه حذف است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تحول و ارتقای حوزه فناوری را جزو اولویت‌های شهرداری یادکرد و افزود: در این حوزه، شهرداری قم طی سالهای گذشته گام‌های بلندی برداشته و وضعیت آن نسبت به سالهای قبل کاملاً متحول شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید