کد خبر: 379559
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بصیرت مردم و اقتدار نهادهای امنیتی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

بهنام نظری ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع‌رسانی نظارت مستمر بر تولید محتوا است رسانه‌ها در بازتاب اقدامات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش جهادی و انقلابی داشته باشند.

وی با تأکید بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع و متناسب با مطالبات مردمی، ادامه داد: اطلاع‌رسانی اثرگذاری نیازمند پای‌کار آوردن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و خلاقیت است و کوتاهی در تولید محتوا را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با گرامیداشت یاد شهدای حوادث اخیر، تصریح کرد: دشمن به دنبال انتقام از حماسه اربعین حسینی و حضور مقتدرانه و انقلابی رئیس‌جمهور در اجلاس شانگهای و سازمان ملل بود.

نظری افزود: پشت پرده اتفاقات اخیر امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی برای قرار دادن ایران اسلامی در موضع ضعف و تجزیه کشور بود و فتنه‌انگیزی اخیر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با وجود خسارت‌های مادی و معنوی که در پی داشت به برکت هوشیاری و بصیرت مردم ناکام ماند.

وی بیان کرد: همه باید در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین ظرفیت‌ها را پای‌کار بیاوریم و برنامه‌ریزی برای تحقق جهاد تبیین به‌عنوان مهم‌ترین راهکار در برابر توطئه‌های دشمنان یک ضرورت است. همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و تحقق جهاد تبیین باید پای‌کار بیاید و سکوت رسانه‌های جریان انقلاب می‌تواند ضربه‌های محکم به کشور وارد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه همکاری و تعامل دستگاه‌های امنیتی در حوادث اخیر برگ زرینی را به کارنامه آنها افزود، گفت: حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه‌های امنیتی همواره برای مردم امیدآفرین و دلگرم‌کننده است و حضور باشکوه و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

نظری با تأکید بر ضرورت وجود راهبرد برای اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، افزود: مقابله با هجمه‌های دشمنان در فتنه‌ها نیازمند تاکتیک و تکنیک‌های اثرگذار است و شورای اطلاع‌رسانی باید در این راستا راهبرد و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و اگر در این حوزه ضعف داشته باشیم دشمنان با ابزار دروغ برای جوانان بحران سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی برای اصحاب رسانه در بحران‌های امنیتی یک ضرورت است که شورای اطلاع‌رسانی استان در این خصوص برنامه‌ریزی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم حمایت از مستضعفین و مظلومین را به دست دارد و مقابل زیاده‌خواهی‌های جبهه استکبار ایستاده است، فتنه‌انگیزی و توطئه دشمنان نیز ادامه خواهد داشت.