کد خبر: 379696
۰
۰
نسخه چاپی

ارائه آموزش‌های ایمنی در مدارس قم/برگزاری دوره غواصی توسط آتش‌نشانان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به آموزش‌های سازمان آتش‌نشانی در سطح مدارس شهر، گفت: همزمان با هفته دوم مهرماه آموزش‌های ایمنی در مدارس قم آغاز شده است.

ارائه آموزش‌های ایمنی در مدارس قم/برگزاری دوره غواصی توسط آتش‌نشانان

به گزارش قم پرس: حمید کریمی با اشاره به هفت مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: به مناسبت این روز، شنبه نهم مهرماه، آتش‌نشانان قمی با حضور در مرکز انتقال خون استان، مانند سنوات گذشته اهدای خون صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: روز دوشنبه یازدهم مهرماه نیز آموزش‌های ایمنی در مرکز آموزش آتش‌نشانی قم در بوستان علوی ویژه مهدکودک‌های شهر برگزار خواهد شد.

به گفته وی، روز چهارشنبه هفته جاری نیز دوره غواصی در استخر یاران با حضور نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به همراه غواصان استان پیش‌بینی‌شده است.

کریمی با اشاره به آموزش‌های سازمان آتش‌نشانی قم در سطح مدارس شهر، تصریح کرد: همزمان با هفته دوم مهرماه آموزش‌های ایمنی در مدارس قم آغاز شده است.

وی پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ایستگاه مادر آتش‌نشانی قم در ۹ هزار متر مربع مساحت با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش می‌شود این ایستگاه تا پایان سال بشرط تهیه و خریداری تجهیزات آن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به روند بلندمرتبه‌سازی در قم، خاطرنشان کرد: وقتی در قم ساختمان‌های۲۴ طبقه ساخته می‌شود باید به تناسب آن، تجهیزات آتش‌نشانی نیز به روز و ارتقا پیدا کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی، لازم است تا جذب نیروهای جدید مورد توجه مدیران قرار بگیرد تا خللی در ایمنی و رسالت‌های این سازمان به وجود نیاید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید