کد خبر: 379784
۰
۰
نسخه چاپی

توانمندهای علمی، مهارتی و بدنی نیروهای آتش‌نشانی قم در کشور نمونه است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: توانمندی نیروهای آتش‌نشانی قم هم ازنظر علمی و هم ازنظر مهارتی و بدنی در کشور نمونه و بارز هستند.

توانمندهای علمی، مهارتی و بدنی نیروهای آتش‌نشانی قم در کشور نمونه است

به گزارش قم پرس: عباس جعفری در بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، به توانمندی نیروهای آتش‌نشانی در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندی نیروهای آتش‌نشانی قم هم ازنظر علمی و هم ازنظر مهارتی و بدنی در کشور نمونه و بارز است.

وی نوآوری نیروهای آتش‌نشان شهر قم را نیز در کشور نمونه دانست و افزود: در حوادث، حفظ آرامش و داشتن خلاقیت در نجات شهروندان نکته مهمی بوده که ما در بسیاری از حوادث شاهد این خلاقیت در نجات شهروندان هستیم که اگر در شهر دیگری بود، شاید شهروند نجات پیدا نمی‌کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: تأمین نیازهای نیروهای آتش‌نشان باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد، زیرا این افراد باجان خود در خدمت شهر و شهروندان بوده و نیاز به توجه بیشتری در حوزه‌های مختلف دارند که به‌حق است.

وی داشتن شغل دوم برای نیروهای آتش‌نشان را غیرممکن دانست و تأکید کرد: نیروهای آتش‌نشان نباید دغدغه‌ای در حوزه مالی داشته باشند تا بتوانند با فکری آزاد به مردم خدمت‌رسانی کنند و نمی‌توانند برای تأمین نیازهای خود شغل دوم داشته باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید