کد خبر: 379790
۰
۰
نسخه چاپی

اغتشاشات اخیر در فضای مجازی رقم خورد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بعد از فوت مرحوم امینی، جنگ رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد، مرکز و محوریت کنش این آشوب‌ها کف میدان و خیابان نبود و به‌واقع فضای مجازی با حضور برخی جاهلان جریان ساز این آشوب ها بود.

اغتشاشات اخیر در فضای مجازی رقم خورد

به گزارش قم پرس: محمود مسگری با تشکر از خدمات ارائه‌شده به زائران مسیر اربعین در شهر مقدس قم اظهار داشت: شهر قم به‌عنوان یکی از شهرهای اصلی مسیر زیارت اربعین حسینی همیشه موردتوجه بوده است.

وی ادامه داد: به حمد خدای متعال، در این آزمون نیز مدیریت شهری و مردم شهیدپرور قم، سربلند بیرون آمده و خدمات ارائه‌شده از طرف شهرداری قم و سایر نهادهای خدمت رسان مورد رضایت‌مندی شهروندان و هم‌وطنان بوده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور به دلیل فوت خانم مهسا امینی تصریح کرد: بعد از فوت این مرحومه، جنگ رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد، مرکز و محوریت کنش این آشوب‌ها کف میدان و خیابان نبود و به‌واقع فضای مجازی با حضور برخی جاهلان جریان ساز این آشوب‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: حتی پس از انتشار فیلم‌های ارائه‌شده از سوی فراجا، بازهم خط رسانه‌ای با موضوع دیگری ادامه پیدا کرد و متأسفانه در این محیط مه آلود برخی افراد که به ثمره جمهوری اسلامی دارای مناسب اجتماعی و … شده‌اند، در این آتش افروخته و میدان‌دار این آشوب در سطح کشور بودند.

مسگری با تأکید بر درخواست مردم برای مقابله با آشوب گران، عنوان کرد: در شهر مقدس قم، با حضور به‌موقع عوامل، نظم و امنیت و در نهایت خروش مردم با بصیرت شهر مقدس قم به‌عنوان پایگاه انقلاب در کشور، این قائله جمع گردید.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حوادث آسیب‌های مالی قابل‌توجهی به اموال عمومی در شهر مقدس قم واردشده است و انتظار از دستگاه قضا برخورد با این اغتشاشگران بوده تا درس عبرتی برای بدخواهان این نظام مقدس باشد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص رسیدگی به تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم نیز اظهار داشت: بررسی درست و عادلانه تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم یکی از وظایف شورای اسلامی شهر، ناظر به وظایف نظارتی است، در سلسله جلساتی که در این خصوص نیز برگزار گردید، در نهایت تذکراتی به مجموعه شهرداری داده و مقرر شد موارد موردنظر اعضای شورای اسلامی شهر بررسی و گزارش رفع موارد مطرح‌شده به استماع اعضا برسد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم از خدمات و کارهای انجام‌شده در سطوح مختلف شهرداری قم تشکر می‌کنند و به‌واقع اگر دغدغه‌های مطرح می‌شود ناظر به وظایف نظارتی و پیشبرد صحیح مسیر است و مباحثی که خارج از این مهم مطرح می‌شود موردقبول اعضای شورای اسلامی شهر نیست.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید