کد خبر: 379839
۰
۰
نسخه چاپی

تدوین دستورالعمل ایمنی بازارها و انبارها توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از تبیین و تدوین دستورالعمل ایمنی بازارها و انبارها توسط آتش‌نشانی استان خبر داد و گفت: به همت همکاران متخصص سازمان آتش‌نشانی، این دستورالعمل تهیه و پس از تصویب به سراسر کشور ابلاغ شد.

تدوین دستورالعمل ایمنی بازارها و انبارها توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

به گزارش قم پرس: عباس جعفری در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، ضمن خیرمقدم و تشکر از مدیرعامل این منطقه ویژه بابت حضور در جمع آتش‌نشان استان قم به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با اشاره به اهمیت این روز و این حرفه؛ کارکنان آتش‌نشانی را به رزمندگان خط مقدم تشبیه کرد و گفت: آتش‌نشانان همانند رزمندگان خط مقدم با روحیه ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی وارد این حرفه می‌شوند، ازاین‌رو حفظ آرامش و امنیت و نجات جان انسان‌ها با توجه به آیه ۳۲ سوره مائده اهمیت بیش‌ازپیش این شغل را نمایان می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ادامه افزود: با توجه به ارتقاء سطح علمی و کاری پرسنل آتش‌نشان استان و در اختیار داشتن همکاران متخصص در زمینه‌های مختلف مهندسی، HSE و سایر موارد، آمادگی هر نوع همکاری در سطوح مختلف با منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان وجود دارد.

وی از تبیین و تدوین دستورالعمل ایمنی بازارها و انبارها توسط آتش‌نشانی استان خبر داد و گفت: به همت همکاران متخصص سازمان آتش‌نشانی، این دستورالعمل تهیه و پس از تصویب به سراسر کشور ابلاغ شد.

جعفری ادامه داد: همچنین آتش‌نشانی استان با توجه به ارائه بیش از صد نوع خدمات امدادی علاوه بر اطفاء حریق، ازنظر ایستگاه‌های آتش‌نشانی دارای استانداردهای بین‌المللی نیز هستند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید