کد خبر: 379840
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم برای ارتقای سطح آمادگی پرسنل آتش‌نشانی منطقه ویژه سلفچگان

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: جهت ارتقاء دانش علمی و عملی نیروهای شاغل آتش‌نشانی منطقه ویژه، سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با برگزاری دوره‌های تخصصی همکاری کند.

ضرورت همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم برای ارتقای سطح آمادگی پرسنل آتش‌نشانی منطقه ویژه سلفچگان

به گزارش قم پرس: محمود داودآبادی در دیدار با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که آتش‌نشانان «مردانی که حقا قهرمانان کم‌ادعا و با اخلاص نامیده می‌شوند»، این جمله را کامل‌ترین و زیباترین تعریف مردان سخت‌کوش این شغل مهم و سخت برشمرد و ضمن گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، از همکاری همه‌جانبه و استفاده از تمامی ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای ارتقاء ایمنی در منطقه ویژه، بخش سلفچگان و حتی استان قم خبر داد.

وی به برگزاری دوره‌های متعدد اطفاء حریق و آموزش HSE در منطقه ویژه سلفچگان برای فعالان اقتصادی منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی سرمایه‌گذاران منطقه همراه بوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن یادآوری تنوع کاری که در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ارائه می‌گردد گفت: متأسفانه در جامعه، آتش‌نشانان را فقط به‌عنوان اطفاء کننده حریق می‌شناسند، درحالی‌که گستردگی خدمات این مجموعه بسیار متنوع بوده و هرکدام از این خدمات، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی منطقه ویژه، اقدامات خوبی را برای تجهیز و به‌روزرسانی انجام داده است و از مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خواست تا جهت ارتقاء دانش علمی و عملی نیروهای شاغل در این بخش در دوره‌هایی که در سطح استان برگزار می‌گردد، پرسنل آتش‌نشانی منطقه ویژه نیز در این دوره‌ها حضوری فعال داشته باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید