کد خبر: 379921
۰
۰
نسخه چاپی

فرصت توسعه پرشتاب بلوار پیامبر اعظم(ص) قم ایجادشده است

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به الحاق اراضی بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهری، گفت: با الحاق این اراضی، امکان توسعه و رونق این محور شتاب بیشتری خواهد گرفت

فرصت توسعه پرشتاب بلوار پیامبر اعظم(ص) قم ایجادشده است

به گزارش قم پرس: علی رمضانی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به اخذ مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: موضوع این سرمایه‌گذاری به‌صورت مستمر در شورای عالی سرمایه‌گذاری و کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قم بررسی‌شده است.

وی ادامه داد: شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری و مفاد قرارداد، این اجازه را به شهرداری و سرمایه‌گذار می‌دهد تا جانشین دیگری به شرط احراز صلاحیت، این پروژه را به سرانجام برساند.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ابراز کرد: شهرداری قم در نظر دارد این پروژه را به سرمایه‌گذار بلوک ۱۵ این بلوار که یکی از شرکای قابل‌اعتنای شهرداری است، واگذار شود.

وی با اشاره به الحاق اراضی بلوار پیامبر اعظم(ص) به محدوده شهری، عنوان کرد: با الحاق این اراضی امکان توسعه و رونق این محور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

رمضانی اخذ مجوز اقاله قرارداد در بلوک ۱۹ بلوار پیامبر اعظم(ص) را نیز موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: این پروژه به خاطر برخی حساسیت‌های امنیتی و هم‌جواری با پروژه یکی از نهاد نظامی، اقاله و زمین تحویل سپاه استان شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید