کد خبر: 379991
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بازی ذوب آهن با نساجی ۶ امتیازی است

به گزارش قم پرس مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش ذوب آهن اصفهان برابر میزبان نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: به علت هم امتیاز بودن ذوب آهن و نساجی و همسایگی در جدول مسابقات بازی فردا دو تیم ۶ امتیازی است، چرا که هر دو تیم امتیاز برابر دارند.

وی افزود: البته این حساسیت بازی را برای دو تیم بیشتر خواهد کرد و امیدوارم که کیفیت خوب زمین وطنی این اجازه را بدهد که هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کنند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه از ایجاد چمن طبیعی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شرایط خوبی که در این ورزشگاه ایجاد شده، بسیار خوشحال هستم، اضافه کرد: این وضعیت قطعاً به تیم نساجی بازی‌های خانگی کمک خواهد کرد تا برابر حریفان نتایج بهتری بگیرد.

تارتار افزود: تیم نساجی با آمدن حمید مطهری مقداری تغییر کرده و نوع فوتبالش عوض شده و سیستم تیمی آنها تغییر کرده است.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم نساجی در سیستم حمید مطهری، سعی می‌کنند از کناره‌ها حرکات ترکیبی کنند و به تیم‌ها آسیب برسانند و در ضربات ایستگاهی هم فوق‌العاده هستند.

وی تصریح کرد: البته ما به خوبی تیم نساجی را پیش ازاین مسابقه آنالیز کردیم و سعی کردیم با آنالیز بازیکنان را توجیه کنیم. تیم باهوش، برنده مسابقه فردا خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان همچنین گفت: فردا هر تیمی که باهوش‌تر و کم اشتباه‌تر باشد، برنده خواهد شد و با احترام به تیم نساجی، امیدوارم این تیم ما باشیم.

تارتار افزود: تیم ذوب آهن اکنون در جایی از جدول قرار دارد که هیچ استرسی ندارد وبا صحبتی که با بازیکنان تیم داشتم، تاکید کردم که ما برای بردن نساجی به قائمشهر آمدیم و تساوی ما را پایین‌تر از نساجی خواهد برد و اگر پیروزی شویم می‌توانیم بالاتر از آنها در جدول قرار بگیریم.

به گزارش مهر، تیم‌های ذوب آهن اصفهان ونساجی مازندران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه ۱۴ مهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

تا پایان هفته هفتم این رقابت‌ها تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان با امتیاز مشابه ۹ به ترتیب در رده‌های هفتم وهشتم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.