کد خبر: 380008
۰
۰
نسخه چاپی

فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است

سجادی با تاکید بر اینکه ورزشکاران همیشه گل سرسبد هستند، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار ما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در حاشیه فینال لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار این وزارتخانه است، اظهار داشت: چند شب پیش هم از فرمایشات رئیس جمهوری استفاده کردیم که جایگاه‌ها و مسائل را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران گل سرسبد ک هستند، خاطرنشان کرد: همان طور که امروز هم مقام معظم رهبری فرمودند اندک اتفاقاتی که در جامعه هنری و ورزشی افتاده است، حتما به جایگاه هنر و ورزش آسیب نمی‌زند.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه ورزشکاران محبوب و در دل نظام جای داشته و دارند تاکید کرد : این عزیزان در هر شرایطی پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند. کشورمان را دوست داریم و جامعه ورزش به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد افرادی که خدای نکرده به دنبال تجزیه کشور هستند و دنبال یکسری مقاصد و اهداف هستند، به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت : همه دیدیم اتفاقاتی رقم خورد که خوشایند کسی نبود وبی تردید کسی هم آنها را دوست ندارد. آتش سوزی‌هایی که اتفاق افتاد، ضرر و زیان‌هایی که وارد شد و مزاحمت‌هایی که برای مردم ، کسب و کارشان اختلال ایجاد شد، اینها مورد پسند جامعه ورزشی و هنری نیست.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کند و خوشبختانه مشخص شد این برنامه‌ها زیر نظر چه افرادی است و چگونه برنامه ریزی، هدایت و سرمایه گذاری می‌شود.

وی افزود: همان طور که بزرگان، مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دیگر مسئولان فرمودند این افراد توفیقات کشور را بر نتابیدند، بحث اشتغال در حال رسیدن به نتیجه بود که حتما در آینده یکسری اتفاقات رخ می‌دهد. ما باز هم با حمایت و درایت و هوشیاری، حضور در صحنه و پرکاری ثابت می‌کنیم که اشتباه می‌کنند.

سجادی در مورد اختصاص زمین تنیس به فدراسیون تنیس نیز خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که میان رئیس فدراسیون تنیس و شرکت توسعه انجام شده است، به تفاهماتی رسیده‌اند تا یکی از مجموعه‌هایی که در اختیار بخش خصوصی است به محض پایان یافتن قراردادش، در اختیار فدراسیون قرار گیرد که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید