کد خبر: 382624
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
کوروش زارعی:

یکه‌تازی مانستر در جشنواره اربیل تئاتر ایران در جهان حرف‌های فراوانی دارد

کوروش زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا با بیان اینکه طی چند روز گذشته به دعوت جشنواره تئاتر اربیل به عنوان مهمان ویژه در این رویداد شرکت داشتم گفت: از این فرصت اسفاده کردم تا میان آثار بین‌المللی حاضر در این رخداد اگر نمایشی در سطح و جایگاه بالای جشنواره تئاتر فجر بود به این رویداد دعوت کنم.

هنرمندان نمایش ایران در جهان حرف‌های فراوانی برای ارائه دارندوی با اشاره به آنکه با توجه به کارهای در حال اجرای جشنواره چهل‌ویکم تئاتر فجر نتوانستم به طور کامل در این رخداد حضور داشته باشم و برای امور اجرای جشنواره به تهران بازگشتم افزود: طی سه روز نخست این رویداد نمایش «مانستر» به کارگردانی کوروش شاهونه که به عنوان نماینده ایران در این رویداد شرکت کرده بود حیرت، شگفتی و تحسین هیات داوران را برانگیخت.

کورش زارعی: یکه‌تازی «مانستر» در جشنواره اربیل/ تئاتر ایران در جهان حرف‌های فراوانی دارد

دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به آنکه با تایید هیات داوران نمایش «مانستر» میان تمامی آثار حاضر از دیگر کشورها در جشنواره تئاتر اربیل یکه‌تاز کیفیت و محتوا بود گفت: این مهر تایید دیگری بر این مهم است که هنرمندان نمایش ایران در منطقه بی‌بدیل هستند و در جهان نیز حرف‌های فراوانی برای ارائه دارند.

کورش زارعی: یکه‌تازی «مانستر» در جشنواره اربیل/ تئاتر ایران در جهان حرف‌های فراوانی دارد

بهروز غریب‌پور از اعضای هیات داوران جشنواره تئاتر اربیل

زاعی همچنین با اشاره به آنکه بهروز غریب‌پور کارگردان شناخته شده کشورمان به عنوان یکی از اعضای هیات داوران این رویداد بین‌لمللی در جشنواره تئاتر اربیل حضور دارد خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر ایران در هر رده و جایگاهی به عنوان هنرمندان مولف و جریان‌ساز در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه هنرهای نمایشی شناخته می‌شوند. حضور دو نماینده از ایران در دو سطح رقابتی و هیات داوران این رخداد موید این نکته است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.