کد خبر: 382782
۰
۰
نسخه چاپی

جوانان را به سمت فعالیت‌‌های اجتماعی هدایت کنید

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ظهر امروز در دیدار با مدیران و معاونین جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی بر هدایت جوانان به انجام فعالیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این دیدار که در ساختمان صلح برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین معزی به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم افزایش مشارکت جوانان در این سازمان مردم نهاد تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این استان را مثبت ارزیابی کرد و بر ضرورت اجرای برنامه‌های خلاقانه در این جمعیت تاکید کرد.

وی در این‌باره گفت: طرح‌های ارزشمند بسیاری در جمعیت هلال‌احمر دنبال شده است که در دنیا نمونه و کم‌نظیر است. به طور مثال طرح نیابت که با اهداف کرامت سالمندان در جمعیت هلال احمر دنبال شده است، امروز از سوی صلیب سرخ فرانسه الگوبرداری می‌شود. این طرح‌ نمونه‌ای از طرح‌های خلاقانه‌ای به شمار می‌آید که از سوی داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر اجرایی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه به تشریح فعالیت‌های فعالیت‌های هلال احمر در ابعاد مختلف امدادی، سلامت، داوطلبی، جوانان و.. پرداخت و ادامه داد: بزرگترین سرمایه هلال احمر، سرمایه اجتماعی آن است و باید در جهت رشد و نگهداشت آن تلاش کرد.

تقویت ارتباط با خیرین، بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و توسعه مشارکت داوطلبان از دیگر نکاتی بود که نماینده رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر آن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در این دیدار همچنین بر لزوم هدایت جوانان به سمت فعالیت‌های اجتماعی نیز تاکید کرد و افزود: توسعه کانون‌های دانشجویی، جوانان و طلاب موضوعی است که باید در دستور کار قرار گیرد، چرا که این‌کانون‌ها دارای ظرفیت‌های بسزایی هستند که می‌توانند زمینه رشد و تعالی جمعیت هلال احمر را فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار اجرای طرح‌های همچون خانه‌های هلال، نذرآب و کاروان سلامت را نیز مثبت ارزیابی کرد و از مسئولان حاضر قدردانی کرد.
علیرضا شهرجردی، مدیرعامل و حجت الاسلام سید رضا میر هاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمراستان مرکزی نیز به ارائه گزارشاتی پرداختند. در این گزارشات به موضوعاتی همچون ارتباط با دستگا‌ه‌های دیگر، ارتباط با خیران، ارتباط پزشکان سلامت، طرح‌های نذرآب، عمکلرد کانون‌های طلاب و دانشجویی نیز اشاره شد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید