کد خبر: 383069
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

تولیدات استان باید به سمت بازار سرمایه حرکت کند

به گزارش ایرنا، «کیوان کاشفی» روز پنجشنبه در نخستین همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور در کرمانشاه افزود: یکی از بزرگترین مشکلات تولیدکنندگان بحث نقدینگی و اتکای این واحدها به تسهیلات بانکی است که متاسفانه هرچه به سمت شهرهای کمتر برخوردار حرکت می کنیم این مشکل بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه رتبه نهم کشور را در سرمایه گذاری در بورس دارد ولی در استفاده از بازار سرمایه در رتبه بیست و ششم قرار دارد، گفت: بازار بورس ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به پویایی اقتصاد در منطقه به شمار می رود که باید از ظرفیت های آن نهایت استفاده را کرد.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یادآور شد: در همین راستا در تلاش هستیم تا با وارد کردن شرکت های دانش بنیان در بورس آنها از مزایای بازار سرمایه برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه با صادرات سالانه سه میلیارد دلار نقش مهمی در امر صادرات در کشور دارد و توانسته است رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایرنا، در نخستین همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور با حصور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر کشور، نایب رئیس اتاق ایران و مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران و جمعی از تولیدکنندگان غرب کشور حضور دارند.

منبع : ایرنا

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.