کد خبر: 383095
۰
۰
نسخه چاپی

 ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قم و تهران کشف شد 

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهارداشت: در پی تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر اینکه چند نفر از قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از جنوب شرق کشور با عبور از محور مواصلاتی استان قم به استان البرز منتقل کنند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرارگرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در اقدامی مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران به محورهای مواصلاتی استان اعزام و ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و پژو ۴۰۵ و همچنین یک دستگاه خودرو جیلی را توقیف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی بازرسی صورت گرفته از خودرو پژو ۴۰۵ ، ۴۶۶ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک در قالب ۴۴۷ بسته کشف شد و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

سارق سابقه دار در قم دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه دار منزل، از اعتراف متهم به ۱۸ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه خودرو دیگنیتی دارای سابقه توقیف از پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در قم متوقف و مشخص شد راننده خودرو نیز از سارقان سابقه دار بوده که بلافاصله وی به همراه خودرو موصوف به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی افزود: سپس طی تحقیقات صورت گرفته از نامبرده مشخص شد وی اهل استان غربی کشور و ساکن استان همجوار بوده که به همراه همدستش هر بار با یکی از خودروهای دیگنتی، تویوتا، پژو ۲۰۷ و پژو پارس با پلاک جعلی وارد قم شده و در مجموع ۱۵ فقره سرقت منزل در این استان و همچنین ۲ فقره سرقت منزل در شهرستان رباط کریم و یک فقره سرقت منزل نیز در تهران انجام داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارآگاهان در ادامه با دریافت نیابت قضایی به استان همجوار اعزام شدند و مالخر اموال مسروقه و همچنین یکی دیگر از همدستان متهم را دستگیر کردند.

اسماعیلی با اشاره به اعتراف مالخر اموال مسروقه مبنی بر خرید یک کیلوگرم طلای مسروقه از متهم، اضافه کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجعه قضایی استان و در نهایت با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

دبیرخبر: #علی_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید