بستری ۱۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در فارس

به گزارش قم پرس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۵۵ هزار و ۸۹۸ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۱ هزار و ۷۶۱ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۷۲۶ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۳ هزار و ۱۰۰ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۴۲۸ هزار و ۱۷۲ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۸ هزار و ۶۶۱ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۲۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۴۸ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، موردی جدید فوت ناشی از کووید ۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۱۶۷ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۳ هزار و ۵۶۰ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دوز، به هشت میلیون و ۲۸۴ هزار و ۲۸۱ دوز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۱۵ دوز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۷۳۰ دوز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۳۵۳ دوز نوبت سوم و ۱۳۲ هزار و ۴۸۳ دوز یادآور واکسن بوده است.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید