کد خبر: 383521
۰
۰
نسخه چاپی

هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی برای مناسب‌سازی معابر سطح منطقه ۴ قم برای معلولان

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از مناسب‌سازی معابر و شوارع سطح منطقه جهت بهبود و تسهیل در عبورومرور معلولین با اعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد ریال خبر داد .

هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی برای مناسب‌سازی معابر سطح منطقه ۴ قم برای معلولان

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار داشت، در راستای رفاه هرچه بیشتر این عزیزان و تسهیل در عبورومرور آنان، اقدامات قابل‌توجهی در سطح منطقه صورت گرفته است .

به گفته وی، در پیاده‌روی بلوار امین که یکی از معابر پرتردد سطح منطقه بوده، بیش از ۱۸۰۰ مترمربع کف‌پوش سنگی و ۱۰۰۰ متر طول جدول سنگی مورداستفاده قرارگرفته و بیش از ۳۰۰ متر طول از باغچه‌های این بلوار نیز مرمت و بهسازی گردیده است .

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: در خیابان عطاران نیز همین روند ادامه داشته و در پیاده‌روهای این معبر شهری، بیش از ۱۰۰۰مترمربع کف‌پوش سنگی و ۲۰۰ متر طول جدول سنگی مرمت و بهسازی گردیده است .

وی با بیان اینکه در بلوار شهید آوینی نیز با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از امکانات و اماکنی که در آن قرار دارد در سال جاری بیش از ۱۴۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی حدفاصل باغ پرندگان تا میدان مفید در هر دو لاین صورت گرفته است، افزود: اقدامات دیگری نظیر نصب بیش از ۲۵ سامانه ویلچر رو در سطح منطقه که به‌عنوان گذرگاه ایمن معلولین گرامی به شمار می‌آید، نصب گردیده و نقاط حساس و خطرآفرین نیز ساماندهی گردیده است .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید