کد خبر: 383560
۰
۰
نسخه چاپی

عمده مشکلات پردیسان قم به علت عدم اجرای تعهدات راه و شهرسازی است

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از ساخت 40 کانال عرضی و چاه جذبی در پردیسان خبر داد و گفت: عمده مشکلات پردیسان به علت عدم اجرای تعهدات اداره کل راه و شهرسازی در این منطقه است.

عمده مشکلات پردیسان قم به علت عدم اجرای تعهدات راه و شهرسازی است

به گزارش قم پرس.,محمدحسین علی‌اکبری در شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار داشت: عمده مشکلات پردیسان به علت عدم اجرای تعهدات اداره کل راه و شهرسازی در این منطقه است.

وی مشکلات آب‌گرفتگی منطقه را موردتوجه قرار داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۴۰ مورد کانال عرضی و چاه جذبی اجراشده اما مشکلات آب‌گرفتگی پردیسان به علت حوزه‌های بالادستی آن است که باید راه و شهرسازی ورود کرده و این مشکلات را رفع کند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم به لزوم ساخت کانال هدایت‌های آب‌های سطحی در بالادست پردیسان اشاره کرد و گفت: ساخت این کانال که در مصوبات اخیر سفر ریاست جمهوری نیز بود باوجود پیگیری‌های زیاد هنوز ساخته نشده و برای رفع کامل آب‌گرفتگی منطقه باید اجرایی شود.

وی تأکید کرد: با پیگیری مدیریت شهری و شورای شهر مشکلات تجاری موقت در پردیسان حل شد و امکان صدور تجاری موقت و تمدید آن صادرشده است، اما سرانه و سهم شهرداری در تأسیسات و کاربری‌های شهری مانند پارکینگ‌ها هنوز در پردیسان تعیین نشده و هرچه سریع‌تر باید واگذار شود.

علی‌اکبری مشکلات مردم در مسکن مهر را نیز مطرح کرد و گفت: مردم پیگیر اخذ سند املاک خود هستند و این به مشکلات ایمنی ساختمان‌ها برمی‌گردد؛ باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مالکیت مردم به خطر نیفتاده و مشکلات ایمنی حل شود.

وی در پایان به نماهای ساختمان‌ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بعضی از نمای ساختمان‌ها در حال ریزش بوده و بسیار ناایمن هستند اما پیمانکاری که پروژه را واگذار کرده، مسئولیت ترمیم را به عهده نمی‌گیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید