کد خبر: 383561
۰
۰
نسخه چاپی

کمبود اتوبوس در پردیسان رفع شود

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: باوجود کارهایی که در سال گذشته در منطقه پردیسان انجام‌شده، اما هنوز مشکلات زیادی در حوزه حمل و نقل وجود دارد

کمبود اتوبوس در پردیسان رفع شود

به گزارش قم پرس., نرجس نیازمند در شصت و پنجمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مشکلات منطقه پردیسان اظهار داشت: باوجود سال‌ها کار در منطقه پردیسان، اما به علت عدم زیرساخت‌ها در این منطقه، هنوز مشکلات حل‌نشده است.
وی به احداث بازار آدینه در پردیسان اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری باید در ساخت و اجرایی شدن بازار آدینه کمک کند، زیرا این بازار قرار است توسط زنان سرپرست خانواده اداره شود و تمام درآمد آن در حوزه فرهنگی و اجتماعی هزینه خواهد شد.
رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم مدیریت منطقه پردیسان را حول مساجد عنوان و ابراز کرد: قوی بودن نقش مساجد و امامان جماعت در این منطقه، توانسته در حوزه فرهنگی اتفاقات خوبی را رقم بزند و سالیان سال بار فرهنگی منطقه را بر عهده داشته و شایسته تقدیر است.
وی اختصاص بودجه بیشتری به بعضی از محلات را مطرح کرد و گفت: بعضی از محلات در منطقه پردیسان آسیب‌پذیرتر بوده و نیاز به کمک بیشتری از طرف مدیریت استان و شهری دارند؛ این محلات مشکلات خاصی داشته ونیاز به قوانین خاصی در حمایت دارند.
نیازمند، مشکلات سیستم حمل‌ونقل عمومی منطقه پردیسان را ارزیابی و تصریح کرد: باوجود کارهایی که در سال گذشته در این منطقه و در حوزه حمل‌ونقل انجام‌شده، اما هنوز مشکلات زیادی وجود داشته و مردم اعتراضات زیادی دارند و با کمبود اتوبوس مواجه هستند.
وی در ادامه توسعه فضای سبز منطقه را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: باوجود توسعه بسیار خوب فضای سبز در این منطقه، اما در مواردی در بخش نگهداری توجه خوبی نشده و درختان در حال خشک شدن هستند و آب‌رسانی به‌موقع و مناسب را ندارد، یکی از نکات مثبت پردیسان جمع‌آوری یک روز در میان زباله است که به کمک شهروندان انجام‌شده و باید در کل شهر اجرا شود.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری در رفع آب‌گرفتگی‌ها قابل‌توجه بوده اما هنوز نگرانی‌های وجود دارد و باید بگویم ۵ ناظر از طرف شورا و مدیریت شهری در منطقه پردیسان نظارت می‌کنند و کارها با جدیدت در حال پیگیری است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید