کد خبر: 383591
۰
۰
نسخه چاپی

چراغ هدایت ویژه برنامه کانون قرآن و عترت امیرکبیر

به گزارش قم پرس به همت خانه فرهنگ امیرکبیر چراغ هدایت کانون قرآن و عترت ۱۹ سال است که روشن است چراغ هدایت از ویژه برنامه‌های کانون قرآن و عترت خانه فرهنگ امیرکبیر است که از سال ۱۳۸۲ تا کنون، ۱۹ سال متمادی، در حوزه‌ی قرآنی فعالیت دارد.

ابراهیم کرمانی نژاد، دبیر کانون قرآن و عترت خانه فرهنگ امیرکبیر در خصوص فعالیت این کانون قرآنی گفت: چراغ هدایت عنوان یکی از برنامه‌های کانون قرآن و عترت خانه فرهنگ امیرکبیر است که در زمینه‌ی تشکیل کلاس‌های حفظ، تجوید، قرائت و تفسیر قرآن کریم با هدف بالابردن فرهنگ قرآنی حدود دو دهه است که در این مرکز فعالیت دارد.

وی افزود: درحال حاضر کانون قرآن و عترت این مرکز ۲۵۰ عضو فعال دارد و جلسات این کانون به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه ویژه خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان منطقه ۲۲ به طور مستمر در حال اجرا هست.

کرمانی نژاد با اشاره به فعالیت‌های جهادی این کانون گفت: از جمله برنامه‌های جهادی این کانون کمک به خانواده‌های نیازمند، درست کردن نذری در ایام مذهبی، جزخوانی قرآن روزانه در ماه مبارک رمضان و ضیافت افطاری است.

علاقه مندان جهت حضور در این دورهمی قرآنی می‌توانند به خانه فرهنگ امیرکبیر واقع در شهرک گلستان، بلوار هاشم زاده، نبش قائم ۱۱ مراجعه کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۶۸۳۱۳ تماس بگیرند.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید