فعالیت ۱۶ مرکز نمونه گیری کرونا در هرمزگان

به گزارش قم پرس، رضا صفری در بازدید از مراکز نمونه گیری کرونا در بندرعباس، بیان داشت: پس از ابلاغ ازسوی وزارت متبوع درخصوص تاکید دُز یادآور، در استان هرمزگان تاکنون شش هزار و چهار نفر به مراکز جامع سلامت مراجعه و تزریق دوز یادآور واکسن داشته اند.

وی عنوان کرد: واکسیناسیون گروه های تعیین شده در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های بهداشتی سطح استان در ساعات کاری امکان پذیر است.

معاون فنی معاونت بهداشتی اظهار کرد: در هر شهرستان استان یک مرکز نمونه گیری کووید فعال، در شیفت صبح وجود دارد که در حال حاضر در شهر بندرعباس نمونه گیری کووید در مرکز جامع سلامت توحید در ساعات اداری انجام می پذیرد و در طی روزهای آینده مرکز جامع سلامت ۲۲ بهمن نیز جهت نمونه‌گیری تست کووید راه اندازی خواهد شد.

دکتر صفری خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی مراکز نمونه گیری کووید در شیفت ساعات اداری فعال هستند و در صورت نیاز و افزایش بار مراجعات جهت ارائه خدمات بهتر در خصوص نحوه ساعات کاری به‌صورت دو شیفت تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در مقابل این سویه جدید نیز مانند سویه های گذشته باید هوشیار بود، بنابراین رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام الزامی است.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید