کد خبر: 385792
۰
۰
نسخه چاپی

تلاش دولت معطوف به توقف افزایش نرخ تورم و کاهش آن است

به گزارش خبرنگار، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان سفر به قم با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

احمد وحیدی در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت تلاش کرد تا روند افزایشی تورم را متوقف و کاهش دهد و اصلاح اقتصادی در حوزه‌های ارزی و یارانه‌ها نیز در همین راستا بوده است.

وزیر کشور عنوان داشت: موضوع سرمایه گذاری در کشور باید تقویت شود و امروز در کشورهای مختلف شاهدیم که سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف بسیار است و این امر به رشد و پویایی اقتصاد کمک بسزایی می‌کند.

وی افزود: دشمنان در حوادث اخیر به اهداف خود دست نیافتند و تلاش می‌کنند تا بار دیگر اینگونه اقدامات خود را تکرار کنند.

وحیدی افزود: فعال سازی واحدهای تولیدی در سراسر کشور از جمله برنامه‌های دولت بوده که در طی این مدت ۴۵۰۰ واحد تولیدی احیا شد و این امر در راستای اشتغال آفرینی و کمک به تولید داخل بسیار مؤثر بوده است.

وحیدی بیان داشت: دولت تلاش کرده تا بخشی از مشکلات اقتصادی را با پرداخت یارانه‌ها در بخش‌های مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم کاهش دهد.

وزیر کشور بیان داشت: انبار سازی کالاهای اساسی در کشور در برخی کالاها تا ۱۳۰ درصد افزایش یافته در خالی که در ابتدای فعالیت دولت وضعیت خوبی در این عرصه نداشتیم.

وی افزود: دولت تلاش کرد تا ارتباط خود را با همسایگان افزایش دهد و اقدامات لازم در جهت تقویت جایگاه کشور در عرصه‌های بین المللی نیز صورت گرفته است.

وحیدی با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی در کشور اجتناب ناپذیر بوده است افزود: این امر مصوبه مجلس بوده که دولت تلاش کرد تا به بهترین نحو اصلاحات اقتصادی را انجام دهد و کارشناسان نیز بر انجام آن تاکید داشتند و هر چند نگرانی‌هایی در خصوص افزایش تورم بالا نیز وجود داشت.

وزیر کشور بیان داشت: دولتمردان امروز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته‌اند و رئیس جمهور نیز تلاش شبانه روزی دارد و این در حالی است که دشمنان نیز به توطئه‌های خود در عرصه‌های مختلف ادامه می‌دهند.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید