کد خبر: 385959
۰
۰
نسخه چاپی

بیانیه پایگاه بسیج شهید چمران در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران

پایگاه بسیج شهید چمران شرکت گاز استان قم، در بیانیه‌ای به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه‌های تروریستی مورد ادعای پارلمان اروپا واکنش نشان داد.

بیانیه پایگاه بسیج شهید چمران در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه‌های تروریستی مورد ادعای پارلمان اروپا، نشان از انفعال و استیصال هرچه بیشتر سران کشورهای غربی در مواجه با انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

سران کشورهای غربی پس از آن که برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های سازمان‌های جاسوسی‌شان در جنگ ترکیبی و پیچیده علیه مردم ایران راه به جایی نبرد؛ این گونه عقده‌های خود را بر دایره ریخته و رسوایی خود را فریاد زدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی، مردمی و یکی از امیدهای مستضعفان و آزادگان منطقه و عالم است. سپاه بارها با عمل به رسالت خود توانسته است مردم تحت ستم منطقه را از بند ارتجاع و استبداد رها کرده و با بازگرداندن استقلال، آزادی و کرامت انسانی به آنان، قلوب‌شان را شاد گرداند.

در کشورمان نیز این سپاه بود که در برابر هجمه‌های علیه انقلاب اسلامی ایستاد و با درایت و هوشمندی، فتنه‌های گوناگون که تهدیدی برای اساس، موجودیت و تمامیت ارضی کشورمان بود را خنثی کند.

طبیعی است که در چنین شرایطی، خونخواران، آدم‌کشان و تبه‌کاران بین‌المللی، وجود چنین نهادی را سد راه اعمال مشمئزکننده و خبیثانه خود ببینند و آن را برنتابند.

البته که این تلاش‌ها نیز به توکل خداوند متعال و با زعامت و رهمنودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همراهی و هوشمندی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ناکام خواهند ماند تا إن‌شاءا... بیرق این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌ا... الاعظم (أرواحنا له فداء) برسد.

پایگاه بسیج شهید چمران

شرکت گاز استان قم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید