کد خبر: 386100
۰
۰
نسخه چاپی

شهرداری روی ریل آبادانی قم قرار دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم در مسیر خوبی در راستای ساخت و آبادانی شهر قرار دارد.

شهرداری روی ریل آبادانی قم قرار دارد

به گزارش قم پرس ;سید مجتبی سبحانی ثابت امروز سه‌شنبه ۴ بهمن‌‎ماه در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از ۷ پروژه زیست‌محیطی مدیریت پسماند شهرداری با اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد ریال در ادامه مرحله جدید اجرای طرح “قم در مسیر تحول” که با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور و دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های خوب و ارزشمندی در شورای اسلامی شهر قم تدوین و به شهرداری ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم در مسیر خوبی در راستای ساخت و آبادانی شهر قرار دارد، مطرح کرد: در اتفاقات مختلف، مجموعه شهرداری قم به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بوده است تا شهری پاک و تمیزی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امروز پروژه‌های ارزشمندی به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند موجب می‌شود دفن پسماند به صفر برسد و به‌عنوان سرمایه از زباله‌هایی که طلای کثیف است، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خط سوم این کارخانه نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از ارزشمندی بسیاری برخوردار است و قم می‌تواند به‌عنوان نخستین استان به این دستاورد برسد.

سبحانی ثابت با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده شود، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم اتفاقات خوبی را نیز در آینده رقم بزنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید