کد خبر: 386124
۰
۰
نسخه چاپی
از ابتدای سال تا پایان دی ماه صورت گرفت:

برگزاری 367 ملاقات مردمی در شرکت گاز استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از برگزاری 367 مورد ملاقات عمومی طی بازه زمانی ابتدای سال 1401 تا پایان دی ماه خبر داد.

  برگزاری 367 ملاقات مردمی در شرکت گاز استان قم

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 367 مورد ملاقات عمومی در شرکت گاز استان قم صورت گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد، 76 ملاقات در سه ماهه اول، 74 ملاقات در سه ماهه دوم، 180 ملاقات در سه ماهه سوم سال و 37 مورد نیز در دی ماه بوده است.

وی با بیان این که تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنان، یکی از سیاست‌های اساسی شرکت ملی گاز ایران است، تصریح کرد: در همین راستا به منظور تسهیل در امور همشهریان قمی، ملاقات‌های عمومی به صورت منظم در روزهای دوشنبه هر هفته و در سطح مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان قم برگزار می‌شود.

خوش‌لهجه اضافه کرد: همچنین برای رفاه حال سایر هم‌استانی‌های عزیز، ملاقات‌های مردمی هر دوماه یک بار در یکی از فرمانداری‌های سایر شهرستان‌های قم دایر است.

وی با اشاره به اهتمام شرکت گاز استان قم در رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم، خاطرنشان کرد: در این ملاقات‌ها مشکلات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان، صورت جلسه شده و به جهت امکان پیگیری، در سامانه پیگیری درخواست‌های مردمی ثبت می‌شود.

خوش‌لهجه اضافه کرد: همچنین برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی، کارشناسان و مشاوران شرکت گاز استان قم در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی مردم استان هستند.

وی در پایان اظهارات خود بیان کرد: مراجعه‌کنندگان گرامی برای حضور در جلسات ملاقات عمومی می‌توانند به شرکت گاز استان قم مراجعه کرده و یا با شماره 36121301 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید