کد خبر: 386201
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مس بعد از ۱۰ هفته شکست خورد/ پیروزی کراپ الوند به سود گیتی پسند

به گزارش قم پرس هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه برگزار شد که در حساسترین مسابقه تیم صدرنشین مس سونگون با نتیجه ۲ به ۳ بازی را به کراپ الوند واگذار کرد. مس در حالی که با برد در این بازی می توانست خیالش را بابت قهرمانی تا حد زیادی راحت کند، برابر کراپ شکست خورد. مس آخرین بار در هفته دوازدهم برابر گیتی پسند شکست خورده بود و پس از ۱۰ هفته، مجددا در رسیدن به سه امتیاز ناکام ماند.

در دیگر بازی امروز، گیتی پسند که در رده دوم قرار دارد و هنوز شانس قهرمانی خود را در لیگ زنده نگه داشته است، ۵ بر ۱ زندی بتن کلاردشت را شکست داد. به این ترتیب تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ به هفته های آینده کشیده شد.

امروز همینطور سن ایچ ساوه برابر گهر زمین با تساوی ۳ - ۳ متوقف شد.

تیم رکن آذین هم با دریافت سه گل برابر آنا صنعت قم، نوزدهمین شکست این فصل را تجربه کرد و به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرد؛ آنهم در شرایطی که هنوز سه هفته دیگر از مسابقات لیگ باقی مانده است.

امروز همچنین فرش آرا مشهد در تهران میهمان تیم سفیر گفتمان بود و با نتیجه ۲ به ۵ شکست خورد. این مسابقه در نیمه اول جنجالی شد و با دعوای عوامل دو تیم و اعتراض به داور، دقایقی متوقف شد. فرش آرا حتی قصد داشت بازی را نیمه کاره بگذارد که در نهایت بازیکنان این تیم به زمین بازگشتند.

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال و جدول رده بندی این رقابت ها به این ترتیب است:

* مس سونگون ۲ - کراپ الوند ۳
* زندی بتن ۱ - گیتی پسند ۵
* گهر زمین ۳ - سن ایچ ۳
* رکن آذین ۰ - آنا صنعت قم ۳
* صنایع پشتیبان ۱ - قند کاترین ۲
* مقاومت البرز ۰ - فولاد زرند ۲
* سفیر گفتمان ۵ - فرش آرا ۲

مس بعد از ۱۰ هفته شکست خورد/ پیروزی کراپ الوند به سود گیتی پسند

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.