کد خبر: 386232
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

یک بازیکن بزرگ را بزودی استقلالی می‌کنیم/ یزدانی ما را معطل کرد!

به گزارش قم پرس علی فتح الله زاده در مورد سفری که به امارات داشت گفت: در این سفر با مسئولان باشگاه شباب الاهلی مذاکرات خوبی داشتیم. آنها تاکید کردند که تاکنون پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده اند و ما باید یک میلیون درهم به باشگاه اماراتی بپردازیم.

وی ادامه داد: در مذاکراتی که داشتیم قول دادیم که این رقم را به باشگاه بپردازیم. توضیح دادیم که وضعیت مالی باشگاه چگونه است و قرار است که اولین قسط را بزودی پرداخت کنیم.

فتح الله زاده در مورد جلب رضایت گابریل پین مربی سابق استقلال نیز گفت: مذاکراتی خوبی هم با ایشان داشتیم و ۲۵ هزار دلار از طلبش را نقدا پرداخت کردیم و قرار شد که ۲۵ هزار دلار دیگر را هم ماه آینده پرداخت کنیم. همانجا ایشان اعلام رضایت کردند تا پنجره استقلال باز شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد پرونده استراماچونی و تاثیرش بر نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: پرونده ایشان باید برود در کمیته تعیین وضعیت. به همین خاطر پنجره استقلال در حال حاضر باز است اما جای خالی برای جذب بازیکن نداریم.

وی در مورد فسخ قرارداد باشگاه با یزدانی گفت: ما تا ساعت ۱۲ پنجشنبه شب منتظر حضور یزدانی در باشگاه بودیم تا به صورت توافقی از هم جدا شویم اما ایشان نیامد. وقتی بازیکنی با مربی آب شان در یک جو نمی رود باید تصمیم دیگری گرفت. وقتی ما تا پایان نقل و انتقالات منتظر شدیم و سیاوش نیامد مجبور شدیم قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کنیم. در این صورت کار به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد کشید.

علی فتح الله زاده در مورد جذب بازیکن جدید هم گفت: مذاکراتی را با چند بازیکن انجام داده ایم و در دو سه روز آینده یک بازیکن بزرگ را استقلالی خواهیم کرد. ما چهار بازیکن را به ساپینتو معرفی می کنیم و هر کدام را ایشان تایید کند جذب می کنیم.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.