کد خبر: 386243
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شکست پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ غافلگیری با گل لالیگایی

به گزارش قم پرس آخرین دیدار از هفته هفدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز جمعه بین تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تیم اهوازی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر قرمزپوشان جنوبی به پایان رسید. روبرتو تورس در دقیقه ۲۳ برای فولاد گل زد.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی(۳۸ شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری و محمد عمری به میدان رفت.

سرخپوشان تهرانی که از نتایج رقم خورده در این هفته خبر داشتند و سایه سپاهان، استقلال و گل گهر را همچنان بالای سر خود می دیدند برای زیاد کردن فاصله شان گام در میدان گذاشتند اما یک بازیکن اسپانیایی تازه وارد که اولین بازی خود را برای فولاد انجام می داد شوک بدی به گل محمدی و تیمش داد.

شکست پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ غافلگیری با گل «لالیگایی»
روبرتو تورس در اولین بازی اش برای فولاد با این ضربه دروازه بیرانوند را باز کرد

در شرایطی که بازی متعادل دنبال می شد و دو تیم موقعیت های کم رمقی را روی دروازه ها ایجاد می کردند، در دقیقه ۲۳ ارسال دقیق احسان پهلون درون محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه حرفه ای و زیبای روبرتو تورس همراه شد تا توپ برخلاف زوایه جاگیری علیرضا بیرانوند به تور دروازه سرخپوشان بوسه بزند.

بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و فولاد عقب نشست تا بتواند از گل زده اش مراقبت کند و گل محمدی در دقیقه ۳۸ شیخ دیاباته را به جای نعمتی به میدان فرستاد تا روند بازی را تغییر دهد اما ثمری نداشت و مشکی پوشان تهرانی نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.