کد خبر: 386535
۰
۰
نسخه چاپی

ما از هر پلتفرمی که قواعد ایران را بپذیرد، استقبال می‌کنیم

به گزارش قم پرس عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام گفت: دیشب هم آقای رئیس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم؛ مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند.

وی عنوان کرد: اخیراً مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند، حتماً از آنها استقبال می‌کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در حال حاضر ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی با کیفیت انجام می‌شود و روز به روز هم بر کیفت‌شان می‌افزایند.

زارع پور تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارائه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از روبیکا دارد و به زودی نسخه جدیدش ارائه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید