کد خبر: 386580
۰
۰
نسخه چاپی
با حضور مدیران شرکت توزیع برق قم؛

زنگ انقلاب در مدرسه شاهد نجمیه قم به صدا در آمد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان در مدرسه شاهد نجمیه قم به صدا در آمد.

 زنگ انقلاب در مدرسه شاهد نجمیه قم به صدا در آمد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان در سخنانی در این آیین که در دبیرستان شاهد نجمیه قم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: پیام به صدا درآمدن این زنگ، پاسداشت خون شهدا و ادامه نهضتی است که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی آن پایه‌گذاری کرد و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آن را با صلابت ادامه داد.

مهندس حمید رمضان دهنوی با بیان اینکه در مسیر رشد درخت انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی خون‌های زیادی نثار شده است، اظهار داشت: بر همین اساس بر همه ما لازم است که با کار وتلاش از آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی در ادامه با اشاره به گرم شدن کره زمین و بحران آب در سراسر دنیا یادآور شد: این شرایط باعث ایجاد محدودیت‌هایی در تولید انرژی شده است که واجب است که با استفاده درست، قدر این نعمت‌های الهی را بیش از گذشته بدانیم.

معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: انرژی الکتریکی یکی از این انرژی‌هاست که از زمان تولید تا مصرف نیاز به سرمایه‌گذاری عظیمی دارد و نیروی انسانی زیادی برای خدمت‌رسانی در این عرصه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تولید انرژی هر سال بیشتر می‌شود، گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته به ازای هر کیلووات ساعت هزار دلار هزینه صورت می‌گیرد بنابراین لازم است که در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری مدیریت مصرف صورت گیرد.

دهنوی با اشاره به اینکه 630 هزار مشترک برق در استان قم سالیانه حدود 4 هزار و 300 میلیون ساعت انرژی برق مصرف می‌کنند، اظهار داشت: تنها با 25 درصد صرفه‌جویی می‌توانیم به مدیریت تولید و توزیع برق در استان کمک کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید