کد خبر: 386581
۰
۰
نسخه چاپی

پیام فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت آغاز دهه فجر

فرمانده انتظامی استان، ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

پیام فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش قم پرس ; در متن پیام سردار "سید محمود میرفیضی" آمده است:
دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع صفحه‏ ای زرین را در تاریخ حیات آدمی بگشاید.
چهل و چهارمین سالگرد طلوع آفتاب آزادي و معنویت، در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ ایران اسلامی كه در بيان رهبر كبير انقلاب اسلامي آن واقعه‌ بزرگ انفجار نور ناميده شد، را می‌توان آغازگر جنبش‌های عدالت خواهانه و رهايي بخش ملت‌ها در سراسر جهان به حساب آورد كه قدرت و پيروزی اراده‌ مردم بر وابستگی، زور و استبداد را به رخ كشيده و يادآور وعده و مشيّت الهي در نصر ضعيفان و محرومان و حاكميت آن ها بر جهان دانست.
دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند.
پیروزی انقلاب اسلامی، پدیده ای بود که دامن افق ها را روشن ساخت و توانست به پشتوانه مردم و رهبری ولایت مطلقه فقیه، نظام طاغوت را سرنگون کند.
این انقلاب شکوهمند و غرورآفرین ریشه در عقاید عاشورایی‌ دارد و آنچه انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها متمایز می کند نقش تاثیرگذار مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" است که با روشنگری و بصیرت از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب صیانت کردند و امروز به برکت هدایت های حکیمانه ایشان، انقلاب اسلامی و حقیقت بیداری اسلامی در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان است.
در طول این سال ها، شهیدان زیادی که علمداران اقتدار ایران در عرصه های حفاظت مرزها، علم و پژوهش، مدافعان حرم بودند، در راه اعتلای ایران اسلامی جان دادند اما خاک به دشمن ندادند.
چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور به ثمر نشستن سال ها مجاهدت و مبارزه ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد و طلوع انقلاب خمینی کبیر(ره) است.
بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی‌ طلبی سر می‌دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی "مد ظله العالی"، تجلی یافته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه مردم ولایت مدار استان قم و همكاران خدوم فراجا، تبريك عرض می‌کنم .
سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان قم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید