کد خبر: 386634
۰
۰
نسخه چاپی

نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلو واتی در دامغان افتتاح شد

محمد حسین ذوالفقاری ضمن بیان اینکه نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان با حضور وزیر نیروی کابینه سیزدهم به بهره برداری رسید، تاکید کرد: نیروگاه خورشیدی خانگی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در سال ۱۴۰۱ ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح توسط یک مدد جو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی امیر آباد انجام شده است، افزود: به صورت نمادین ۲۲ نیروگاه خورشیدی خانگی در منطقه امیر آباد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ازای نیروگاه ۱۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این تسهیلات برای توانمند سازی خانوار تحت پوشش اعطا می‌شود، بیان داشت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه‌ای با مجموعه وزارت نیرو ایجاد می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: سه هزار سامانه خورشیدی تحت پوشش کمیته امداد امروز به صورت یکجا افتتاح می‌شود که نیروگاهی که امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد در واقع یک نوع افتتاح نمادین این تعداد طرح بود که با تسهیلات توسط مددجویان کمیته امداد اجرایی شده و قرار است وزارت نیرو برق تولیدی این نیروگاه‌ها را خریداری کند.

به گزارش مهر، محرابیان وزیر نیروی کابینه سیزدهم قبل از این طرح دو پروژه را شامل نیروگاه خورشیدی و تصفیه خانه دامغان افتتاح کرده بود.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید