کد خبر: 386753
۰
۰
نسخه چاپی

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با رییس و هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری قم در دهه فجر

در پنجمین روز از دهه فجر، مدیرکل تامین اجتماعی قم با رییس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان با رییس و هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری قم در دهه فجر

به گزارش قم پرس ; روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در این دیدار بازنشستگان را گنجینه‌های خرد و تجربه دانست و تعامل هرچه بیشتر سازمان و بازنشستگان را لازم و ضروری دانست.
وی تعامل سازمان تامین اجتماعی با کانون بازنشستگان را ضروری دانست و افزود: دغدغه های بازنشستگان به عنوان بخش بزرگی از جامعه مخاطبان سازمان همواره برای مدیران تامین اجتماعی مهم بوده و ما خود را ملزم به پیگیری و رفع مشکلات این عزیزان می دانیم.
وی گفت: 54 هزار و 526 بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم هستند که ماهانه رقمی بالغ بر 309 میلیارد تومان به این عزیزان پرداخت می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 50 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه نموده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام داشته است.
رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان قم نیز در این دیدار گفت: فعالیت های تامین اجتماعی در استان قم مطلوب بوده و بازنشستگان از خدمات رسانی این سازمان رضایت دارند.
تقی نصیری افزود: با همکاری سازمان تامین اجتماعی امسال به بیش از 2000 تَن از بازنشستگان و مستمری بگیران وام قرض الحسنه داده شده است که نسبت به سال گذشته 350 درصد رشد داشت.

وی از اعزام 1000 نفر از بازنشستگان و خانواده هایشان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی، اعزام 500 نفر به کربلای معلا، عیادت از بازنشستگان و مستمری بگیران در منزل، پیگیری مطالبات بازنشستگان در فضایی آرام و اطلاع رسانی خدمات کانون به اعضا از جمله خدمات رسانی کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم در دوره جدید مدیریتی نام برد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده در استان قم 815 هزار تَن زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که خدمات مختلف بیمه ای و درمانی را دریافت می کنند.
سازمان تامین اجتماعی در استان قم دارای 4 شعبه اصلی ، 2 شعبه اقماری، 5 کارگزاری رسمی و 4 مرکز ملکی درمانی دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید