کد خبر: 386769
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری گام چهارم مرحله جدید طرح "قم در مسیر تحول" با بهره‌برداری از 38 پروژه شهری با اعتبار 6200 میلیارد ریالی در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: چهارمین گام از اجرای مرحله جدید طرح بزرگ "قم در مسیر تحول"، با اجرای ۳۸ پروژه‌ شهری و با اعتباری بالغ‌بر ۶۲۰۰ میلیارد ریال توسط خادمان شهر قم در روز 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش قم پرس ; مهدی کلانترزاده ضمن گرامیداشت ایام فرخنده ماه رجب و طلیعه‌ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های شهری باهدف ایجاد توازن و عدالت اجتماعی ازجمله برنامه‌های شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر قم خواهد بود و برگزاری گام‌های متوالی این طرح به‌منظور تبیین خدمات شهرداری قم و ایجاد شورونشاط اجتماعی در دستور کار قرارگرفته است.
????مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پروژه‌های چهارمین گام از اجرای طرح "قم در مسیر تحول" را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص، بهره‌برداری از خط پرسرعت اتوبوسBRT در حدفاصل تقاطع نماز تا میدان آیت‌الله بهجت پردیسان به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر440 میلیارد ریال خواهد بود که این پروژه با هدف ایجاد زمینه‌ دسترسی شهروندان به حمل‌ونقل عمومی فراگیر، ایمن و سریع اجرایی شده است.
????وی با اشاره به ورود 20 دستگاه اتوبوس جدید با هدف افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی گفت: در این گام ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید از مجموع 84 دستگاه خریداری‌شده برای ناوگان حمل‌ونقل شهر قم با اعتباری بالغ‌بر 4435 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری قم و مساعدت‌های دولتی صورت خواهد گرفت.
????کلانترزاده همچنین با اعلام خبر بهره‌برداری از ساختمان اداری جدید منطقه یک شهرداری قم تصریح کرد: این ساختمان با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد ریال و با هدف ایجاد زمینه‌ تکریم ارباب‌رجوع، دسترسی مطلوب شهروندان به خدمات گسترده مدیریت شهری، تجمیع مراکز اداری و خدماتی و تمرکز در مدیریت و خدمات‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
????وی یکی دیگر از پروژه‌های این گام از اجرای طرح "قم در مسیر تحول" را افتتاح و بهره‌برداری از خیابان شهدای شهرداری در منطقه ۱ با اعتباری بالغ‌بر 780 میلیارد ریال به طول 360 متر و با هدف تکمیل دسترسی‌های محلی به محورهای اصلی شریانی و شبکه معابر شهر قم برشمرد.
????مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین ۳۴ پروژه دیگر شهرداری قم در مجموعه معاونت معماری و شهرسازی و منطقه یک شهرداری نیز در این گام به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید