کد خبر: 387129
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

97 درصد روستاهای قم از شبكه آب بهداشتی برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ‌یک از روستاهای قم شرایط مطلوبی در آبرسانی نداشتند، گفت: امروز 97 درصد روستاهای استان از شبکه آبرسانی بهداشتی برخوردار هستند.

97 درصد روستاهای قم از شبكه آب بهداشتی برخوردار هستند

به گزارش قم پرس/، مهندس حسن بختیاری در جمع نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه دو شهری قم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام مبارک ماه رجب، یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تاکید کرد: باید قدر خون‌هایی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن ریخته شده را بدانیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که امروز مردم به دلایل مختلف با آن دست به گریبان هستند، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با قدرشناسی از مردمی که در مقاطع مختلف پای نظام ایستاده‌اند به دنبال رفع این مشکلات باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در عین حال تأکید کرد: مسائل و مشکلات که در کشور وجود دارد نباید ما را نسبت به آرمان‌های اصیل انقلاب که به واسطه آن‌ها قیام مردمی اتفاق افتاد بی‌تفاوت کند.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول 43 سال گذشته توطئه‌های زیادی را علیه کشور ما در بخشی‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... انجام دادند، اظهار داشت: این توطئه‌ها باعث شد که هدف‌گذاری که از ابتدای انقلاب برای ایجاد شرایط مناسب زندگی مردم مدنظر بود محقق نشود.

مهندس بختیاری خاطرنشان کرد: متأسفانه در کنار توطئه‌های دشمنان برخی از سو مدیریت‌ها و کم‌کاری‌ها در مقاطع مختلف نیز بر مشکلات کشور افزوده است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف سرعت چشمگیری به خود گرفته است، گفت: درحالی‌که پیش از انقلاب هیچ‌یک از روستاهای قم شرایط مطلوبی در آبرسانی نداشتند امروز 97 درصد روستاها ما از شبکه آبرسانی بهداشتی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کیفیت نامناسب آب قم در قبل از انقلاب اظهار داشت: امروز با وجود توسعه شهر و افزایش جمعیت، آب قم از مطلوبیت مناسبی برخوردار است که این مهم با اجرای پروژه‌های متعدد و سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌های زیادی محقق شده است.

وی همچنین با بیان اینکه پیش از انقلاب شبکه و تأسیسات فاضلاب در شهر قم وجود نداشت، تصریح کرد: امروز 40 درصد شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند هستند.

مهندس بختیاری با اشاره به تلاش‌هایی که در طول سال‌های گذشته برای رفاه حال مردم انجام شده است گفت: همچنان تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید در راستای خدمت به مردم بیش از آنچه تا کنون شاهد آن بودیم تلاش کنیم تا وظیفه خدمتگزاری را به نحو درستی ادا کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان به سوالات مردم این منطقه پاسخ گفت و دستور بررسی و پیگیری برخی از مشکلات مطرح شده را داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید