کد خبر: 389016
۰
۰
نسخه چاپی

همکاری ایران و اوگاندا در برگزاری مسابقات قرآن رمضانیه

به گزارش قم پرس، حجت‌الاسلام جعفر کریمی، معاون فرهنگی تربیتی و مؤمنی، مدیرکل منابع انسانی جامعة المصطفی (ص) العالمیه که به منظور افتتاح مکان جدید دانشگاه اسلامی المصطفی (ص) در اوگاندا به سر می‌بردند به همراه حجت‌الاسلام دهقانی، رئیس دانشگاه مذکور با حضور در رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا با عبدالله عباسی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

عباسی با ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا، دانشگاه اسلامی المصطفی (ص) در اوگاندا را سرمایه ارزشمند ایران و ظرفیت مناسبی برای نشر معارف شیعی در جامعه میزبان برشمرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی همکاری‌های علمی و دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران و دانشگاه اسلامی المصطفی (ص) در انجام برخی فعالیت‌های مورد نظر، سال آینده شاهد نتایج مطلوب‌تری برای جامعه اوگاندا باشیم.

حجت‌الاسلام دهقانی ضمن تشکر از همکاری‌های مطلوب رایزنی فرهنگی ایران در انجام فعالیت‌های مشترک با دانشگاه اسلامی المصطفی (ص)، مشارکت این نمایندگی فرهنگی در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ماه رمضان را نقطه عطف همکاری‌های مشترک در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

در ادامه حجت‌الاسلام کریمی، معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی (ص) العالمیه به بیان نقطه نظرات خود در راستای افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی پرداخت.

مؤمنی، مدیرکل منابع انسانی جامعةالمصطفی (ص) العالمیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رایزن فرهنگی و حجت الاسلام دهقانی، برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید