کد خبر: 389154
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

منصوریان و پورشیب در جلسه کمیسیون ورزشکاران آسیا

به گزارش قم پرس و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ذبیح اله پورشیب و شهربانو منصوریان نمایندگان کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به همراه به همراه فاطمه موسوی زاده نماینده امور بین الملل کمیته در نشست کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا به میزبانی تایلند در شهر بانکوک شرکت کردند.

همایش کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا OCA با پیام ویدئویی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک آغاز شد که پس از آن حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و سیری وات نایب رئیس کمیته ملی المپیک تایلند نیز ضمن خیر مقدم به اهمیت نقش ورزشکاران در اجرایی برنامه‌های OCA و IOC پرداختند. در این همایش مقرر شد تا انتخابات رئیس کمیسیون ورزشکاران OCA در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ برگزار شود.

همچنین در این همایش در خصوص بودجه سالانه برای کمیسیون ورزشکاران کمیته‌های ملی المپیک، روانشناسی، تغذیه، دوپینگ، ورزش امن، رسانه‌های اجتماعی و حضور نمایندگان کمیسیون ورزشکاران در بازی‌ها مباحثی مطرح شد. در ادامه و پس از نشست‌های مختلف، ورزشکاران حاضر در نشست به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند و جلسات پرسش و پاسخ درباره سیاست ورزش، حمایت بیشتر از ورزشکاران و اثرات مفید آن، آموزش بیشتر و گسترش آن، برگزاری دوره‌های انگلیسی، کارگروه برای ورزشکاران قبل از بازی‌ها، نشست‌های اختصاصی بیشتر در خصوص مبارزه با دوپینگ، برگزار شد.

در حاشیه این همایش ورزشکاران به تبادل نظر در خصوص اصول عدم تبعیض نژادی در زمینه‌های مختلف به بحث و بررسی پرداختند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.