کد خبر: 389162
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد؛

اجرای اقدامات متنوع در طرح استقبال از بهار در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از رنگ‌آمیزی جداول معابر سطح منطقه به طول 90 هزار متر خبر داد.

اجرای اقدامات متنوع در طرح استقبال از بهار در منطقه یک قم/رنگ‌آمیزی جداول به طول 90 هزار متر

به گزارش قم پرس ; مجید محمدرضاخانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده منطقه یک شهرداری قم برای استقبال از بهار و اجرای برنامه‌های نوروزی، اظهار داشت: بیش از 90 هزار متر از جداول معابر به مناسبت نوروز 1402 در سطح منطقه یک رنگ‌آمیزی شده است.
وی با بیان اینکه آذین‌بندی تمامی میادین و شوارع اصلی انجام‌شده است، مطرح کرد: همچنین به‌منظور زیبایی هرچه بیش‌تر شهر در شب‌های سال نو، رفع نقص تمامی نورپردازی‌های سطح منطقه نیز انجام‌گرفته است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه نیروهای امانی و پیمانی برای خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی شیفت بندی شده‌اند، عنوان کرد: همچنین آماده‌سازی بوستان‌های مهدی و هاشمی جهت اسکان موقت نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه جلوگیری از حفاری‌های شخصی و سایر ادارات حفار نیز در این ایام دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای طرح استقبال از بهار لکه‌گیری خیابان‌های اصلی و فرعی نیز به‌صورت مستمر انجام‌شده است.
رضاخانی با اشاره به اجرای طرح خدمات محله‌ای، تصریح کرد: همچنین پاکسازی اطراف آرامستان‌ها و گلزار شهدا برای پنج‌شنبه آخر سال نیز انجام‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید