کد خبر: 389277
۰
۰
نسخه چاپی

امیدواریم موفقیت‌های اقتصادی کام مردم در ۱۴۰۲ را شیرین‌تر کند

حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید» گفت: اینکه رهبری معظم انقلاب هر سال شعاری را به عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند گویای اهمیت مسئله است.

وی با بیان اینکه چند سالی است شعار سال‌ها پیرامون مباحث اقتصادی و تولید انتخاب می‌شود، عنوان کرد: این انتخاب‌ها بیانگر آن است که ما باید توجه کنیم مهمترین مشکلات کشور در راستای مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و دولت و سایر مسئولین اعم از مجلس و قوه قضائیه باید به این مسائل اهتمام بیشتری داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولین باید در اولویت دادن به مباحث و مسائل جاری کشور، به مسئله مهار تورم و رشد تولید توجه کنند. اینکه مقام معظم رهبری امسال روی این موضوع تمرکز کردند برای این است که مسئولین کشور به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام مجتهد شبستری تاکید کرد: امروز راه نفوذ دشمن همین است که علی رغم اینکه مشکلات داخلیِ معیشتی، گرانی و تورم، مردم علی‌الخصوص دهک‌های پایین اجتماع را آزار می‌دهد، از راه بیان مشکلات و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و کوچک شمردن و بی اهمیت جلوه دادن موفقیت‌های کشور، دولت و نظام به مسائل دامن می‌زند.

وی افزود: برای مثال در موضوع ارز، دیدیم که چگونه دشمن با تمام قوا برای اینکه قیمت ارز را بالا ببرد به میدان آمد و این سبب می‌شود دیگر اجناس و ضروریات مردم ترقی قیمت پیدا کند و موجب نارضایتی مردم شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنابراین اگر مسئولین بتوانند این راه را سد کنند و تورم مهار شود و مشکلات اقتصادی کشور کاهش پیدا کند، پیروزی بهتری در برابر دشمن رقم خواهد خورد و قطعاً مردم نیز امیدوار تر خواهند شد و شاداب‌تر در صحنه‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام مجتهد شبستری در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم همانطور که رهبری معظم فرمودند، سال ۱۴۰۲ شیرینی موفقیت‌های اقتصادی کام مردم را شیرین کند و بتوانیم در این مسیر نیز دشمن را شکست دهیم.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید