کد خبر: 389310
۰
۰
نسخه چاپی
با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم؛

افتتاح مجموعه نمایشگاه‌های نوروزی «بهار در بهار» در قم

مجموعه نمایشگاه‌های نوروزی «بهار در بهار» طی مراسمی با حضور امام جمعه قم در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر بانوی کرامت افتتاح شد.

افتتاح مجموعه نمایشگاه‌های نوروزی «بهار در بهار» با حضور آیت‌الله سعیدی

به گزارش قم پرس آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم، در حاشیه افتتاح و بازدید از مجموعه نمایشگاه‌های نوروزی «بهار در بهار» واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر بانوی کرامت گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این نمایشگاه مشارکتی بودن این نمایشگاه است که تعدادی از دستگاه‌های استان با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در برپایی آن ایفای نقش داشته‌اند.

تولیت حرم بانوی کرامت با تاکید تصریح کرد: حجم بالای اقدامات انجام شده، با برکت بودن، تنوع آثار و مشارکت داشتن دست‌های با برکت خیرین و دستگاه‌های مسئول، یک نمایشگاه خوبی را برای زائرین محترم و مراجعین فراهم نموده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه بسیار دیدنی، جذاب و آموزنده است در حالی‌که بعضی از نمایشگاه‌ها فقط جنبه بصری دارند اما این نمایشگاه جنبه تربیتی دارد.

آیت‌الله سعیدی گفت: در این نمایشگاه، مسائل نظام و محورهای مد نظر رهبری به خوبی مطرح شده که بسیار ارزشمند است و لازم است اینگونه نمایشگاه‌ها در شکل‌های مختلف ادامه داشته باشد.

طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این بازدید، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را به منظور آشنایی نسل جوان با تاریخ انقلاب و کسانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبارزه و تلاش کردند، ضروری دانست و بر تداوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تاکید کرد.

یادآور می‌شود، در برپایی این نمایشگاه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مشارکت دارند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید