کد خبر: 389757
۰
۰
نسخه چاپی

اختتامیه جشنواره شعر قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس علی محمد مؤدب مدیر بخش شعر و ادب سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مورد اقدامات این بخش در طول نمایشگاه گفت: در طول زمان نمایشگاه ده شب شعر و گفت‌وگو مربوط به تاریخ و ادبیات ایران را با حضور شاعران برجسته معاصر خواهیم داشت.

۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر قرآنی رسید

وی ادامه داد: جشنواره شعر قرآنی هم با محوریت شاعران انقلابی و برجسته کشور با همکاری مجموعه شهرستان ادب برگزار شد، این جشنواره بسیار مورد استقبال جامعه شاعران به خصوص جوانان قرار گرفت و حدود سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرستان ادب ارسال شد.

اختتامیه جشنواره شعر قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

مدیر بخش شعر و ادب نمایشگاه قرآن ابراز کرد: هیأت داوران این جشنواره نیز تاکنون دو نفر از شاعران برجسته و پیشکسوت قرآنی کشور را به عنوان برگزیدگان این جایزه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده‌اند.

مؤدب افزود: مقرر است اختتامیه جشنواره شعر قرآنی و همچنین تجلیل از دو شاعر پیشکسوت و برجسته قرآنی کشور در قالب جایزه ادبی حافظ در نمایشگاه قرآن برگزار شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ خواهد بود.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید