کد خبر: 393775
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دستورالعمل جدید صدور مجور برگزاری نمایشگاه مد و لباس ابلاغ شد

به گزارش قم پرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲ دستورالعمل جدید صدور مجوز برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی که به تصویب کارگروه ساماندهی مد و لباس رسیده است را جهت ابلاغ به تمامی نهادها و دستگاه‌های مربوط در ۹ بند و ۹ تبصره به امضا رساند.

بر اساس این ابلاغیه همه لباس‌ها و سبک پوشش‌های به نمایش درآمده باید دارای شناسه شیما بوده و این شناسه به لباس الصاق گردد. همچنین بایستی لباس‌های مردانه، زنانه یا بچه گانه و نوع کاربرد آن (اجتماع، ورزشی، مجلسی و …) به صورت تفکیک شده مشخص شود.

این مجوز در هر سال حداکثر دو بار به واجدین شرایط اعطا شده و فرایند صدور مجوز فقط از طریق ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه پنجره واحد خدمات وفا به آدرس لینک شده امکان پذیر است و حداکثر زمان کل فرایند رسیدگی به درخواست‌های برگزاری نمایشگاه ۵۰ روز است.

همچنین انتقال و واگذاری مجوز برگزاری جشنواره / نمایشگاه به هر نحو اعم از اعطای وکالت یا نمایندگی، اجاره، امانت و غیره، ممنوع و غیر قابل پذیرش است. و برگزار کننده می‌تواند فقط یک بار و تا یک هفته قبل از تاریخ اعلامی برگزاری نمایشگاه تغییر مکان و زمان رویداد را با ارائه دلیل از مرجع صدور مجوز درخواست نماید.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.