کد خبر: 393783
۰
۰
نسخه چاپی

آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی قم در ایام 14 و 15 خردادماه

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان این سازمان در ایام 14 و 15 خردادماه جهت سرویس‌دهی به زائرین و مجاورین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران خبر داد.

آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی قم در ایام 14 و 15 خردادماه

به گزارش قم پرس ; سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی در هسته مرکزی شهر و پارک‌سوار شمالی جهت انتقال زائرین و مسافرینی که از حرم امام راحل (ره) به شهر مقدس قم سفر می‌کنند و قصد عزیمت به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را دارند، با پیش‌بینی 150 دستگاه تاکسی و 30 دستگاه ون سرویس‌دهی به آنان انجام می‌شود.

به گفته وی، همچنین پیش‌بینی تاکسی جهت پایانه‌های هسته مرکزی شامل 4 راه بازار، عمار یاسر، میدان شهید مطهری و 4 راه شهدا به تعداد 200 دستگاه صورت گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: سرویس‌دهی و انتقال مسافرین و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران از درب شماره 2 مسجد صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه نظارت کامل بر عملکرد و سرویس‌دهی تاکسی‌ها را به عهده دارند، افزود: شماره تماس 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت سازمان) و سامانه 137 شهرداری قم راه ارتباطی شهروندان با مجموعه تاکسیرانی بوده و آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان و مسافرین محترم است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید