کد خبر: 393794
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مناطق روستایی اردستان مشکلات فراوانی در حوزه آب و مسکن دارند

به گزارش قم پرس سید محمدهادی احمدی‌طبا ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستاها، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای حرکت‌ها و بازدیدهای میدانی که از روستاها داریم امروز یازدهم خرداد ماه از تعدادی از روستاهای بخش مهاباد بازدید کردیم و در این بازدیدها ضمن دیدار با مردم، معضلات روستاها در بخش‌های مختلف آب‌، گردشگری، راه، عمرانی و غیره بررسی شد.

وی افزود: در طی این بازدید برخی از مدیران نیز حضور داشتند و برای برخی از مشکلات دستورات مرتبط داده شد تا در روزهای آینده این مشکلات برطرف شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و بنیادمسکن وجود دارد که امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهیم.

احمدی‌طبا تصریح کرد: تعدادی وسایل بازی، ورزشی و رفاهی برای نوجوانان در این روستاها در نظرگرفته شده و تحویل داده می‌شود همچنین یک زمین چمن مصنوعی با پیگیری‌های نماینده مردم اردستان برای روستای سرهنگچه، ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: در خصوص بخش جمعیت روستاها نیز موضوع زمین وجود دارد که انشاالله برنامه‌ریزی‌های مربوطه در این ارتباط انجام می‌شود همچنین بازدید میدانی از روستاهای شهرستان اردستان را در دستور کار قرار داریم.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.