کد خبر: 393907
۰
۰
نسخه چاپی

آماده‌سازی اطراف مسجد مقدس جمکران برای تعطیلات نیمه خرداد

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: با توجه به تعطیلات چندروزه نیمه خرداد، همه عوامل و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، تخلفات شهری و... منطقه 5 در آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌سازی اطراف مسجد مقدس جمکران برای تعطیلات نیمه خرداد

به گزارش قم پرس; با اشاره به فرارسیدن 14 و 15 خرداد و اقدامات منطقه 5 شهرداری قم اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چندروزه نیمه خرداد، همه عوامل و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، تخلفات شهری و... منطقه 5 در آماده‌باش کامل هستند.

وی از آماده‌سازی پارکینگ‌های یاوران مهدی(عج)، پارکینگ‌های ۳ و ۴ و همچنین پارکینگ آل یاسین خبر داد و گفت: اقدامات مختلفی در اطراف مسجد مقدس جمکران به‌منظور خدمت‌رسانی به مسافران و زائران انجام‌شده است که افزایش و بهبود روشنایی‌ها و بازگشایی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی ازجمله اقدامات بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد، اقدامات در این زمینه را موردتوجه قرار داد و افزود: اهتزاز 150 عدد پرچم، نصب 80 بنر رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد و فضاسازی بلوار پیامبر اعظم(ص) ازجمله این فعالیت‌های بوده است.

وی با بیان اینکه در هر شیفت 45 نفر از عوامل منطقه 5 در آماده‌باش و مشغول ارائه خدمات هستند، مطرح کرد: امیدواریم با آمادگی کامل ماشین‌آلات و عوامل انسانی بتوانیم خدمتگزاران خوبی به زائران مسجد مقدس جمکران باشیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید