کد خبر: 393928
۰
۰
نسخه چاپی

اعزام یک هزار زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم

مدیر کل اوقاف استان قم گفت: کاروان زائران حضرت روح‌الله به همت اداره کل اوقاف استان قم و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان، با ظرفیت هزار نفر صبح روز 14 خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می‌افتد.

اعزام یک هزار زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم

به گزارش قم پرس ; همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، کاروان زیارتی بقاع متبرکه شاخص استان قم، به سمت مرقد مطهر امام خوبی‌ها حرکت می‌کند.
وی افزود: این کاروان شامل 24 دستگاه اتوبوس با ظرفیت هزار نفر زائر است و مراکز افق هر یک از بقاع متبرکه، بخشی از این کاروان را مدیریت می‌کنند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: بر این اساس 6 دستگاه اتوبوس از سوی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع)، پنج اتوبوس با محوریت حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، از سوی بقاع متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) و احمد بن قاسم هر یک دو اتوبوس، سه دستگاه از طرف حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و یک اتوبوس از سوی آستان امامزادگان ابراهیم و احمد(ع)، سه دستگاه با محوریت حرم امامزاده احمد(ع) خاکفرج و دو اتوبوس هم از سوی بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) روستای زواریان اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این کاروان صبح روز 14 خردادماه به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می‌افتد و زائران بعد از زیارت حرم مطهر، در ویژه برنامه سوگواری امام راحل شرکت می‌کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید